1. Bevezetés

Üdvözöljük az In Dynamics Consulting Kft., In Dynamics Bt., Magyar Csoportdinamikai és Szervezetdinamikai Egyesület (továbbiakban: Szolgáltató) által kínált képzések, szolgáltatások és termékek weboldalán. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.acoaching.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról is.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Vásárló a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat.

  1. A Szolgáltató

In Dynamics Consulting Kft.

Név: In Dynamics Consulting Szervezet- és Vezetésfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Cégjegyzékszám: 01-09-990733

Adószám: 24106306-2-43

Számlavezető pénzintézet: CIB Bank

Számlaszám: 10700457 69235724 51100005

IBAN számlaszám: HU44 10700457 69235724 51100005

E-mail cím: info(kukac)acoaching.hu

Telefonszám: +36-30/535-5454

In Dynamics Bt.

Név: IN DYNAMICS Tréning és Szervezetfejlesztő Tanácsadó Bt

Székhely: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Cégjegyzékszám: 277945898

Adószám: 21903922-1-43

Közösségi adószám: HU21903922

Számlavezető pénzintézet: CIB Bank

Számlaszám: 10700457-67936869-51100005

E-mail cím: info(kukac)indynamics.hu

Telefonszám: +36-30/535-5454

 

Magyar Csoportdinamikai és Szervezetdinamikai Egyesület  (CSODA)

Név: Magyar Csoportdinamikai és Szervezetdinamikai Egyesület

Székhely: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Cégjegyzékszám: 00 18 210871

Adószám: 18210871-1-43

Számlavezető pénzintézet: CIB Bank

Számlaszám: 10700440-70763728-51100005

E-mail cím: info(kukac)csoportdinamika.hu

Telefonszám: +36-30/535-5454

  1. A honlapon folytatott tevékenység

A honlapon az In Dynamics Consulting Kft. cég által kiadott szakmai könyvek, valamint az említett cég, az In Dynamcis Bt. és a Magyar Csoportdinamikai és Szervezetdinamikai Egyesület által szervezett tréningek, képzések, szakmai események értékesítését végzik a Szolgáltatók.

  1. Felhasználási feltételek

4.1.        Felelősség

Vásárló a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Vásárlók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

4.2.        Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított Vásárlója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a vásárlas, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www. acoaching.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Vásárló elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Vásárló által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

  1. A honlapon történő vásárlás

5.1          Regisztráció

A Honlapon nincs lehetőség regisztrálni, ezért minden egyes vásárlás alkalmával a szükséges adatokat bekell  írni a megfelelő mezőkbe.

5.2         Megrendelés, vásárlás és jelentkezés

A Honlapon lehetősége van keresésre. Egyszerű keresés során csak a kereső szót kell megadnia, és ha valamely termék, szolgáltatás megfelel ennek, akkor a rendszer megjeleníti. A honlapon az adott terméknél, vagy szolgáltatásnál lehet jelentkezni a képzésre, illetve néhány terméknél bankkártyás vagy átutalásos fizetés indításával lehet jelentkezni az adott programra vagy az adott terméket (könyvet) megvásárolni.

A vásárlás, illetve megrendelés gomb lenyomásával a Vásárló át lesz irányítva egy másik honlapra, ahol a bankkártyás fizetéshez illetve az átutalásos fizetéshez a szükséges adatokat ki kell tölteni (Vásárló adatai illetve a számlázási cím, vagy könyv rendelés esetén a szállítási cím megadása).

5.3         Termékek, szolgáltatások ára

A Honlapon megjelenített termékek, szolgáltatások vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára tartalmazza a kiszállítás költségét

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

5.4          Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására.

5.5          Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árátés a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.6          Fizetés

Jelentkezés után visszaigazoló e-mailt fog kapni a Vásárló, amelyben megtalálja a bankszámla számot és a fizetendő összeget. A jelentkezés akkor válik érvényessé, ha megtörténik a befizetés.

Azon programoknál, ahol lehetőség van utalásos fizetésre a megrendelés elküldése után e-mailban kapja meg a visszaigazolást, valamint a díjbekérő számlát. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Vásárló a megrendelt termékek átvételére, szolgáltatás igénybevételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult.

Bankkártyás fizetés esetén A szolgáltató a Vásárlót átirányítja a CIB Bank bankkártyás fizetési portáljára.  Az ott megadott adatok semmilyen körülmények között nem jutnak el a Szolgáltatóhoz.

5.7          Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek, szolgáltatások és programok befizetett összeg után állítja ki az elektronikus számlát és az e-mailben küldi ki a számlakibocsátó szoftver.

5.8          Szállítás

A szállítást a Szolgáltató a Vásárló által megadott szállítási címre a Magyar Posta igénybevételével postai levélként illetve csomagként szállítja házhoz.

A szállítás pontos idejéről a Szolgáltató nem tudja tájékoztatni a Vásárlót. Szolgáltató azonban nem vállal felelősséget azon késedelemért, melyek a szállítás akadályoztatása, vis maior és egyéb előre nem látható okokból áll elő.

  1. Szavatosság

6.1          Termékszavatosság

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A termékszavatosság igénye érvényesítése során a Vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül termékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

6.2          Jótállás

A Vásárló a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vásárló a termékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a könyvet kicseréljük. A könyv cseréjét 31 napon belül rendezük. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vásárlót a termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

6.3. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: In Dynamics Consulting Kft.

Levelezési cím: 1121 Budapest, Csorna u. 1.

Telefonszám: +36-30-535-5454

E-mail  cím: info( kukac) acoaching.hu

továbbá

Név: In Dynamics Bt. – Snír Péter

Levelezési cím: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Telefonszám: +36-30/535-5454

E-mail  cím: info ( kukac) indynamics.hu

valamint

Név: Magyar Csoportdinamikai és Szervezetdinamikai  Egyesület – Snír Péter

Levelezési cím: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Telefonszám: +36-30/535-5454

E-mail  cím: info (kukac) csoportdinamika.hu

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

7.1.        Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: In Dynamics Consulting Kft. – Snír Péter

Levelezési cím: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Telefonszám: +36-30/535-5454

E-mail  cím: info(kukac)acoaching.hu

továbbá

Név: In Dynamics Bt. – Snír Péter

Levelezési cím: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Telefonszám: +36-30/535-5454

E-mail  cím: info(kukac)indynamics.hu

valamint

Név: Magyar Csoportdinamikai és Szervezetdinamikai  Egyesület – Snír Péter

Levelezési cím: 1121 Budapest Csorna u. 1.

Telefonszám: +36-30/535-5454

E-mail  cím: info(kukac)csoportdinamika.hu

 

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

7.2.        Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

 

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet(kukac)bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

  1. Egyéb

8.1.        ÁSZF, árak módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

8.2 Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

8.3.        Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

8.4.        Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata itt olvasható.

  1. Hatályba lépés

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. március 14.